Job 34 van 97


Report this listing

Solliciteren



HR Payroll officer


Functie

Als Payroll officer sta je in voor een correct contractbeheer voor alle arbeiders en bedienden.

Je zorgt voor een correcte administratieve on- en offboarding van alle medewerkers (documenten m.b.t. payroll, aanmaak in het systeem, toegangsbadges, …).

Je verwerkt de salarisadministratie voor alle medewerkers op een tijdige en nauwkeurige manier.

Je zorgt ervoor dat alle wettelijke vereisten worden nageleefd en dit in lijn met het bedrijfsbeleid.

Je beantwoordt loongerelateerde vragen van medewerkers en stelt een passende oplossing voor, in samenspraak met het sociaal secretariaat en de HR Director.

Je werkt salarisgegevens bij met eventuele wijzigingen, zoals nieuwe aanwervingen, beëindigingen of wijzigingen in de remuneratie.

Je genereert de nodige rapporten voor afdelingshoofden en teamleaders (afwezigheden / flexibiliteit). Je beoordeelt salarisrapporten en initieert afstemming hierrond.

Je stemt af met externe partners (sociaal secretariaat, arbeidsgeneeskundige dienst, Inspectiediensten, ….) ivm de samenwerking en vragen van medewerkers.

Je staat in voor de opmaak en opvolging van een aantal HR policies.

Je volgt de veiligheidsadministratie op in samenwerking met de Preventie-adviseur.

Jouw profiel

Je hebt een bachelordiploma in een financiële of sociale richting.

Je hebt minstens 3 jaar ervaring in de salarisverwerking, bij voorkeur in de metaalsector.

Je hebt kennis van de loonregelgeving en wettelijke eisen.

Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en discreet. Je respecteert deadlines.

Je hebt ervaring met het salarissoftwareprogramma e-blox en tijdsregistratie (Protime).

Je hebt een goede kennis van MS365 toepassing (in het bijzonder Excel).

Je beschikt over sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden.

Je bent een administratieve duizendpoot.

Je bent een teamplayer en beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • HR-activiteiten aansturen: Personeelsadministratie
  • Personeelsbeheer coördineren en dienstverantwoordelijken adviseren
  • Procedures en tools uitwerken en aanpassen voor de opvolging en het beheer van het personeel binnen de organisatie
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Het personeelsbeleid uitwerken volgens de strategische doelstellingen van de organisatie
    Actieplannen opstellen
  • Opstellen van: Enquêtes over arbeidsomstandigheden, het sociale klimaat, salarissen, ...
  • Meewerken aan het opstellen van de strategische doelstellingen van de organisatie
  • HR-activiteiten aansturen: Rekrutering
  • Het HR budget van de organisatie opvolgen, marges analyseren en bijsturen
  • Controleren of de wettelijke en reglementaire verplichtingen juist toegepast worden
    Gepaste maatregelen nemen
  • De personeelsadministratie superviseren
  • HR-activiteiten aansturen: Lonen

Aanbod

Je maakt deel uit van een tof en gedreven team.

Je komt terecht in een innoverend bedrijf in volle internationale expansie.

Je krijgt een competitief salarispakket aangepast aan jouw kennis, competenties en ervaring en ruimte om jezelf verder professioneel te ontwikkelen.

Filevrije locatie.

We investeren volop in nieuwe energieneutrale kantoorgebouwen.

Leuke events: summerdrink, teambuilding, nieuwjaarsreceptie, kerstdrink, enz.

We voorzien een goede onboarding en opvolging.

In deze functie wordt 1 dag per week thuiswerk voorzien.

Solliciteren

Rob Deblock
058 69 01 10
nieuwpoort@go4jobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht